Agencja content marketing
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Teksty, które znajdują się na stronach, mają dużo typów, czcionek oraz kolorów. Wyróżnia się dwa ich fundamentalne typy. Pierwszym z nich jest rozstawienie tekstu w bloku, co wywołuje automatyczne dodawanie się znaków na końcach linii. Każdy szczegół jest wyświetlany w śmiałej linijce, co o wiele pomaga w czytaniu tekstu. W ogólności ustawienie blokowe, może zawierać dłuższy tekst, który należałoby oddzielić akapitami, dla jeszcze większej klarowności – to poleca Agencja social media. Interlinia ma wynosić co najmniej 1,5, bo wówczas tekst jest najbardziej czytelny. Poza tym liczy się wielkość czcionki, optymalnie użytkuje się dwunastkę i czcionkę szeryfową, jaką może być lubiany Time News Roman. Drugim rodzajem tekstów są informacje ustawiane za pomocą linii. Takie elementy ujawniane są bez dodawania interlinii, akapitów, czy znaczących odstępów. Nie muszą zawierać szczegółów blokowych, lecz wskazane jest to, żeby zawierały detale wyświetlane, jako stereotypowy tekst. Jeśli znajdzie się wewnątrz nich, jakiś inny element blokowy, może to sprawiać ignorancje w wyszukiwarkach, co owocować może nie odnalezieniem pożądanych przez nas fraz.

Categories: Pozostałe